Profesionalna izrada sajta za web shop
Stručna i profesionalna izrada sajta za web shop je ključ uspeha na webu
1. Izrada sajta za web shop (web prodavnicu) obuhvata:
- Izbor najefikasnijeg CMS, sistema za upravljanje e-prodavnicom
- Kreiranje landing web stranica, “izloga” web prodavnice
- Web dizajn novog sajta ili redizajn postojećeg
- Implementaciju funkcija za web shopping (kupovina na interetu)
- Najsavremenije module i tehnike za rad online trgovine
- Konfigurisanje i pokretanje internet prodavnice
- Integraciju e-prodavnice u okruženje, oglašavanje i promociju
ČINJENICA: Profesionalna izrada sajta za web shop je kreativan proces koji traje do 45 i višedana, zavisno od tipa, veličine, namene i posebnih zahteva. Priče o izradi web shopa u 2-3 jednostavna koraka su štetne za onoga ko u njih poveruje.
1.2. Rok za izradu web shop sajta zavisi od:
- Vaših potreba, ciljeva, materijalnih i drugih mogućnosti
- Zahteva koje nalaže savremen web dizajn
- Broja i složenosti funkcija neophodnih za uspešan rad
- Količine artikala koje treba uneti u e-prodavnicu
PREPORUKA: Uvek razmotrite izradu nove online prodavnice. ZAŠTO? Redizajn starog sajta nosi rizik da nove funkcije ne budu kompatibilne sa starom platformom. Tada sav trošak i trud oko izrade web shopa biva uzaludan.
2. Profesionalna izrada sajta za web shop mora da obezbedi:
2.1. Moderan web dizajn
Web dizajn internet prodavnice mora biti pažljivo prilagođen tipu prodaje, nameni, tržištu i željama korisnika. Korisničko iskustvo je snažan faktor privlačenja potencijalnih kupaca.
2.2. Prilagodljivost web dizajna (responsive design)
Web dizajn prilagođen mobilnim uređajima je prioritet br.1 u izradi web sajtova.
Razlog: Najviše pretraga interneta ide preko mobilnih uređaja (telefoni, laptopi, tableti).
3.2. Lako upravljanje online prodavnicom
Vlasniku online trgovine je bitno da lako upravljanje web prodavnicom, procesom kupovine i naplate, dostavom, prikazom PDV-a, administracijom, kreiranjem akcija, popusta, promocija …
4.2. Uvid u stanje web prodavnice
Praćenje statistika, analize, izveštaji i slično, su od presudnog značaja za online prodavnice. Dobro je u svakom trenutku znati broj i tip kupaca, šta kupuju, šta se najbolje prodaje itd.
5.2. Laka i brza pretraga
Svakom posetiocu web šopa jako je važna fleksibilna, laka i brza pretraga web shopa.
6.2. SEO optimizacija
Radi uspešne prodaje moramo svaki proizvod i uslugu dobro da opišemo i predstavimo u web pretraživačima. U tome nam mnogo može pomoći SEO optimizacija za pretraživače.
7.2. Integracija sa društvenim mrežama
Socijalne ili društvene mreže (DM) Facebook, Twitter, Google + ili Instagram, mogu mnogo da pomognu u širenju informacija o Vašoj web prodavnici.
SAVET: Smejte se! Prema HubSpot-u, nasmejano lice može da poveća broj lajkova 57%, a šerovanje 33%!
3. Koji je najbolji sistem za web shop?
Profesionalna izrada sajta za web shop zahteva najbolji sistem za njegovu implementaciju. WooCommerce je najbolji e-commerce softver za WordPress i CMS sistem (content management system) zasnovan na PHP i MySQL. WooCommerce u 2016. zahvata 33,28% globalnog tržišta (Izvor: builtwith.com).
VAŽNO: I najbolji web shop mora se podesiti za svaku online prodavnicu posebno ako hoćemo da sistem radi dobro.
ČINJENICA: Profesionalna izrada sajta za web shop (izrada onlajn prodavnice) zahteva strpljenje i stručnost. Zato je to jedini put do verzije web sajta koja će u potpunosti zadovoljavati sve Vaše trenutne i buduće potrebe!
Šta možemo da uradimo za Vas?
- Opcija: Osnovna izrada sajta za web shop (izrada internet prodavnice).
- Opcija: Održavanje sajta i web shopa prema dogovoru.
- Opcija: Izrada web shopa, osnovna optmizacija, tehnička podrška na duži period.
PC021 web dizajn, Novi Sad, Srbija,
Odrzavanjewebsajta.com