Kako otvoriti web shop?

Kako otvoriti web shop? PCO21 web dizajn, izrađuje Web Shop, Internet prodavnicu koja sadrži sve šta Vam je potrebno za lako poslovanje preko interneta. Neke savete i iskustva pogledajte na našoj web strancici Web dizajn Novi Sad PC021“ .

Kako otvoriti web shop?

Osetite svu lakoću i udobnost online trgovine!

Dostavite nam Zahtev za ponudu, smernice i primere kakav web shop želite i cenovni okvir u koji bi trebalo da se uklopimo!

Kako otvoriti web shop u 7 koraka?

Korak 1. Pronađite domen koji vam najviše odgovara

Domen web sajta za web shop je važan element u procesu izrade online prodavnice. Pažljivo odredite naziv domena i ekstenziju (.com, .rs, .net, .org, .biz, .info …) pa proverite da li je slobodan. Možete i da potražite odgovarajući domen između onih koji su trenutno dostupni.

1.1. Ime novog domena definišite na sledeći način:

  • Ako želite da brendirate firmu, onda gledajte da domen sadrži naziv firme.
  • Ukoliko težište stavljate na delatnost i ponudu, u domen stavite ključnu reč ili frazu.

1.2. Prednosti i nedostaci navedenih načina definisanja domena:

  • Brendiranje firme je teže ako u domenu sajta nema njenog imena.
  • Naziv firme u domenu sajta ne donosi automatski prednost u pretragama na internetu.
  • Ključna reč u nazivu domena poboljšava poziciju web stranice u rezultatima pretrage.
  • Nedostatak ključne reči u domenu otežava pronalaženje web strane na internetu.
  • SEO optimizacija za pretraživače je rešenje, ali je složenija i dugotrajnija nego obično.
  • Kombinacija ključne reči i naziva firme u domenu je najbolja opcija pod uslovom da naziv domena ne bude suviše dugačak ili težak za korišćenje.

Korak 2. Zakupite hosting

Gde zakupiti hosting?

Zakup hostinga (smeštaj web sajta) nije problem, jer isti obezbeđujemo za Vas po vrlo povoljnim uslovima. Za web shop potreban Vam je bolji hosting paket od većine koja se nude u Srbiji.

PC021 web dizajn KONTAKT :
U istu cenu ide izrada web shop-a, registracija domena i hosting za prvu godinu rada.

Korak 3. Informišite se šta dobar web shop treba da sadrži

Korisnička strana web shop-a je najčešće pristupna strana (landing page), jer najveći broj posetilaca prvo stiže na nju kada pristupi web shop-u.

Korisnička strana najčešće sadrži:

  • Web dizajn usklađen sa proizvodima i uslugama u ponudi
  • Opciju za registraciju korisnika i administracije korisničkog naloga
  • Laku kategorizaciju, izmenu ili brisanje artikala i efikasnu pretragu
  • Kataloge, slike, opise artikala ili usluga, sortiranje po nazivu, datumu, ceni …
  • Komunikaciju sa korisnicima i formu za kontakt uz svaki proizvod ili uslugu
  • Akcije, najnovije i najpopularnije proizvode, newsletter i blog za informisanje
  • Virtualnu korpu za narudžbe i kupovinu, listu želja, automatsko fakturisanje
  • Opciju za ocenjivanje, komentare i mišljenja o proizvodu i kvalitetu usluge
  • Integraciju sa društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Google+ i dr.
  • Višejezičnost, statistike po elementima poslovanja, bezbednost transakcija.

Tema: Kako otvoriti web shop?

Korak 4. Proverite bezbednost po sledećim parametrima:

  • Primenjuje se SSL sigurnosni protokol i podaci nisu dostupni neovlašćenim licima.
  • Informacije su uvek (i samo) dostupne ovlašćenim licima.
  • Transakcije su zaštićene od presretanja i podaci ostaju nepromenljivi tokom prenosa.
  • Informacije se enkriptuju a dekripciju mogu da vrše samo autorizovana lica.

Korak 5. Zahtevajte najsavremeniji CMS

CMS (content management system) je sistem za administriranje baziran na PHP i MySQL. Preko CMS jednostavno i lako upravljate online prodavnicom i celokupnim web sajtom.

CMS ima sledeće karakteristike i mogućnosti:

  • Programiranje, modifikovanje i podešavanje po zahtevu naručioca
  • Jednostavna izrada lager liste i neograničen unos artikala.
  • Neograničen broj kategorija i podkategorija, stranica i članaka.
  • Efikasno postavljanje akcija i banera, lak unos i pregledan prikaz novosti
  • Kontrola naloga korisnika i lako održavanje web shop sajta.
  • Statistika poseta, prodaje, naplata i drugih zbivanja na web shop sajtu.
  • Automatsko generisanje faktura, automatsko slanje newsletter emaila itd.

Korak 6. Zakažite izradu

Da li razmišljate o otvaranju vlastite internet prodavnice? Da li se pitate kako otvoriti web shop? Ako ste zainteresovani ili ste već doneli odluku, dostavite nam:
  1. Zahtev za našu ponudu.
  2. Uputstva i primere kako želite da vaš web shop izgleda i funkcioniše.
  3. Cenovni okvir koji je za Vas prihvatljiv.

Korak 7. Krenite sa promocijom svoje online prodavnice

Pošto je internet prodavnica (web shop) spremna za rad, potrebno je krenuti sa privlačenjem posetilaca koji će pregledati Vašu web prodavnicu i postati njeni verni korisnici.

SAVET:
Usmerite se na oglašavanje delatnosti, predstavljanje web shop-a, promociju i izgradnju brenda.

7.1. Besplatno i plaćeno oglašavanje:

  • Besplatno oglašavanja je na pr. deljenje sadržaja web shop-a preko društvenih mreža.
  • Plaćeno oglašavanje podrazumeva da plaćate pretraživačima ili specijalizovanim servisima da Vaš web shop u vidu oglasa postavljaju u pretrage i naplaćuju po kliku.

VAŽNO: Korak 7. je faza u kojoj uporno i smišljeno svoju ponudu uključujete na online tržište.

PREPORUKA:

  • Pratite sugestije korisnika, uvažavajte ih i razmišljajte kao oni – to je ključ uspeha!
  • Obraćajte se vašim korisnicima putem e-mail, SMS porukama itd. i promovišite vaše akcije.
  • Objavljujte popuste, ponude, novosti na društvenim mrežama koje Vam odgovaraju.
  • Razmotrite dodavanje “live chat” na prodavnicu kao korisnički servis.

Tema: Kako otvoriti web shop?

STATISTIKA: 31% online kupaca iz SAD-a i Velike Britanije izjavili su da su šanse da nešto kupe znatno veće posle LiveChat-a sa nekim od zaposlenih u web shop-u.

ZAKLJUČAK:

  1. Videli smo kako otvoriti web shop u 7 koraka. Vaša internet prodavnica spremna je da radi za Vas.
  2. Potencijalni kupci će Vas pronaći i kupiti šta su tražili, a ponešto i neplanirano ako im se dopadne.
  3. Oni će drugim ljudima prenositi svoja iskustva i informacije o Vašoj e-prodavnici.
  4. Krug posetilaca, potencijalnih klijenata i vernih kupaca će se širiti, a Vaš web shop višestruko isplatiti.
Share This